De IT Servicedesk is vanaf nu nog steeds 24/7 te mailen via [email protected]
Tickets worden opgepakt tijdens kantoortijden volgens de prioriteitenmatrix, welke in elke ontvangstbevestigingsmail van een nieuw ticket is terug te vinden. Tickets worden dus op volgorde van binnenkomst en prioriteit afgehandeld en dit blijft ongewijzigd.
Nieuw
We zijn vanaf 8 juni ook bereikbaar via WhatsApp!
Voeg de IT Servicedesk met nummer 0226333600 toe aan je contacten en je kunt ons vervolgens via WhatsApp-berichten. WhatsApp-berichten worden opgepakt tijdens kantoortijden volgens de prioriteitenmatrix. Tickets n.a.v. WhatsApp-berichten worden dus op volgende van binnenkomst en prioriteit afgehandeld. Voeg de IT-Servicedesk toe aan je contacten!
Wijziging bereikbaarheid per telefoon
De IT Servicedesk is per 8 juni enkel voor spoedgevallen telefonisch bereikbaar op 0226333600 (6000) voor regulieren (aan)vragen en incidenten verzoeken wij iedereen te mailen naar [email protected]
Voor spoedgevallen zijn wij tijdens kantoortijden telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 8:30 uur tot 12:00 uur en van 13:00 uur tot 17:00 uur en op vrijdag tot 16:00 uur.
IT Servicedesk
0226 333 600 (6000)