In deze handleiding wordt uitgelegd hoe je een cloudprinter kan toevoegen op jouw laptop.
Door het toevoegen van de cloudprinter op jouw laptop kan je buiten de Citrix omgeving om printen.
Volg alle stappen van de handleiding om de printer op jouw laptop toe te voegen.
Stap 1:
Open het start menu van Windows door op de Windows-toets te drukken op jouw toetsenbord (logo met vier vierkantjes linksonder op het toetsenbord).
Klik daarna in het venster dat naar voren komt op 'Instellingen'.
Stap 2:
Klik op 'Bluetooth en apparaten' en daarna op 'Printers en scanners' binnen het instellingen venster dat naar voren is gekomen.
Stap 3:
Klik op 'Apparaat toevoegen' binnen de 'Printers en scanners' instellingen.
Stap 4:
Klik op 'Zoeken naar apparaten' en selecteer 'Werk of school'.
Je krijgt nu de printers waar jij toegang tot hebt te zien in de lijst, klik op 'Apparaat toevoegen' bij de printer die je wilt toevoegen.
Stap 5:
De printer is nadat je geklikt hebt op 'Apparaat toevoegen' verbinding aan het maken en het stuurprogramma aan het installeren, dit duurt +-30 seconden.
Wanneer je 'Gereed' onder de printer ziet staan in het instellingen venster dan kan je printen op de printer.